Telewizja2015-12-11
6

Reality-show „Kto poślubi mojego syna?” stracił 850 tys. widzów. 14,3 mln zł z reklam

fot. tvnfot. tvn

Drugą edycję reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało o 850 tysięcy widzów mniej niż premierową odsłonę formatu, emitowaną rok temu. TVN w czasie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 14,27 mln zł.

Program „Kto poślubi mojego syna?” na antenie TVN pokazywany był w środy głównie o godz. 20.50 (przez pierwsze dwa tygodnie i przez ostatnie dwa tygodnie emisji zaczynał się o 21.30). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że drugą edycję reality-show oglądało średnio 1,23 mln osób. Przełożyło się to na 8,14 proc. udziału TVN wśród wszystkich widzów i 10,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek programu, który przyciągnął przed ekrany 1,58 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Kto poślubi mojego syna?”

Zobacz tabelę

Emitowaną rok temu pierwszą serię „Kto poślubi mojego syna?” śledziło o 850 tys. osób więcej. Oglądało ją bowiem 2,08 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,22 proc. i 17,70 proc.

W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN zajął trzecie miejsce w rynku. Zdecydowanym liderem w tym czasie była TVP2, która nadając „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiągała 25,31 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, pokazujący filmy fabularne, „Top Chefa” i cykl „Rinke za kratami” (9,98 proc.). Gorzej od TVN wypadła Jedynka (m.in. „Po prostu”, „Naród Putina”, „Kryptonim szef” i filmy fabularne; 7,39 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność konkurencji

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu programu wyniosły 14,27 mln zł. Dla porównania, premierowy sezon z reklam przyniósł 14,4 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W drugiej edycji programu „Kto poślubi mojego syna?” trzech synów wraz z matkami szukało partnerek na całe życie. Bohaterką tej serii była też kobieta, której matka pomagała znaleźć męża. Gospodynią show była Agnieszka Jastrzębska, a za produkcję wykonawczą formatu odpowiadała firma Earl Grey.

TVN nie podaje, czy jesienią przyszłego roku pokaże kolejną edycję „Kto poślubi mojego syna?”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas