Telewizja2014-10-31
10

Reality-show „Wczorajsi” w Eska TV. “Szczery i autentyczny”

Kanał Eska TV 2 listopada zacznie emisję reality-show “Wczorajsi, czyli taśmy prawdy”, pokazującego jak bawi się polska młodzież. Jego gospodarzem będzie Jan Pirowski. Program ma być uzupełnieniem ramówki stacji, która dalej stawia głównie na muzykę.

Bohaterami formatu „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” będą najbardziej ekstremalni i oryginalni polscy imprezowicze. Do programu zgłosili się sami lub zostali zgłoszeni przez bliskich. W każdym odcinku prowadzący Jan Pirowski będzie towarzyszył bohaterom podczas ich nocnych eskapad. Przyjrzy się temu, w jaki sposób się bawią czy z łatwością przekraczają granice przyzwoitości.  Następnego dnia Pirowski spotka się z bohaterami odcinka. Pokaże im nagrania z ostatniej imprezy i sprawdzi, jakie reakcje u nich wywołują.

- Zdecydowaliśmy się na produkcję „Wczorajszych”, bo wychodzimy naprzeciw zapotrzebowaniu na tego rodzaju „szczery i autentyczny” kontent. Lubimy podglądać, a dzięki telewizji nie musimy się z tego tłumaczyć - mówi Barbara Wiśniewska-Grzesiak, dyrektor programowa kanału Eska TV. Podkreśla ona, że w tym programie chodzi o coś więcej niż tylko epatowanie zachowaniami z pogranicza przyzwoitości. - Bohaterowie po wszystkim mają szansę przyjrzeć się sobie i swojemu zachowaniu oraz stwierdzić, czy naprawdę warto, czy to jest coś, na czym im naprawdę zależy - dodaje.

Format „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” jest oparty na polskim pomyśle i składa się z 12 odcinków, które emitowane będą w Eska TV w każdą niedzielę o 23.00. Dwa ostatnie będą kompilacją „The Best of”, ukazującą najlepsze i najbardziej kontrowersyjne zachowania bohaterów. Program na zlecenie stacji produkuje firma Golden Media Polska.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Barbara Wiśniewska-Grzesiak zapewnia, że wprowadzenie na antenę “Wczorajszych” nie oznacza, że Eska TV wzorem innych młodzieżowych stacji będzie rezygnować z muzyki. - Nadal jesteśmy stacją muzyczną. Chcemy jednak uatrakcyjnić naszą ofertę - mówi nam szefowa kanału.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział kanału Eska TV w rynku we wrześniu br. wyniósł 0,55 proc. (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas