Telewizja2003-09-24
0

Reality TV zdobywa nowy rynek

Reality TV powiększa liczbę swoich abonentów na całym świecie do 35 milionów

Zone Vision podpisała umowę z EchoStar Communications Corp na rozpowszechnianie kanału Reality TV na terenie USA. Nowy kontrakt z EchoStar ma przełomowe znaczenie dla rozwoju kanału. Dzięki niemu Reality TV osiągnie globalny zasięg nadawania.

Początek emisji na rynku amerykańskim przewidziany jest na 1 grudnia 2003 na nowej platformie EchoStar Dish Network. Reality TV będzie pierwszym kanałem telewizyjnym w USA poświęconym wyłącznie programom typu reality. Długoterminowy kontrakt przewiduje, że kanał ten będzie nadawał programy reality pochodzące od najlepszych światowych producentów takich jak CBS, Lions Gate, Hearst i Rive Gauche International Television. Wiele z nich będzie prezentowanych w USA po raz pierwszy. Poza tym program Reality TV będzie wzbogacony premierowymi emisjami, przeznaczonymi specjalnie na rynek amerykański.

Po podpisaniu umowy Michael Schwimmer, vice prezes ds. programowych sieci DISH powiedział: "Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że będziemy pierwszym dystrybutorem Reality TV w USA. Jesteśmy przekonani, że nasi abonenci będą usatysfakcjonowani z możliwości dostępu do kanału w całości poświęconego programom z gatunku reality, cieszącego się wśród telewidzów stale rosnącą popularnością."

Chris Wroński, prezes Zone Vision powiedział: "To niezwykły moment dla Zone Vision. Nasz amerykański debiut w sieci DISH Network sprawił, że Reality TV jest programem o globalnym zasięgu. Przez ostatnie dwa lata był on najszybciej rozwijającym się międzynarodowym kanałem telewizyjnym. Jest to również pierwszy komercyjny globalny kanał telewizyjny tworzony spoza terenu USA."

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas