Reklama2013-11-07
2

Reality „Warsaw Shore” reklamowane w sieci i na ulicach (foto)

Stacja MTV Polska rozpoczęła kampanię reklamową reality-show “Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, który w niedzielę trafi na jej antenę. Działania obejmują głównie internet, a także outdoor i kina.

Szeroko zakrojone działania reklamowe w internecie prowadzone są na stronach typu user generated content (np. demotywatory.pl, kwejk.pl), serwisach showbiznesowych i lifestylowych (np. pudelek.pl, ckm.pl) i ich wersjach mobilnych, a także na witrynach z kontentem wideo (np. youtube.com, tvnplayer.pl). W dniu premiery serialu na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) uruchomione zostaną oficjalne profile uczestników.

Kampania outdoorowa obejmuje city lighty w ośmiu miastach oraz siatkę na warszawskim domu handlowym Smyk. Trailer programu wyświetlany jest również w kinach sieci Multikino, Cinema City oraz IMAX. Dodatkowo naklejki promujące program pojawiły się w wagonach warszawskiego metra.

Wybraliśmy te media, które są szczególnie popularne wśród odbiorców MTV oraz pozwolą zaprezentować produkcję w najbardziej przekonujący sposób - mówi Hanna Hedberg, wiceprezes MTV North ds. marketingu i komunikacji.

Za koncepcję kampanii odpowiada dział kreatywny MTV Polska, a media kupił i zaplanował dom mediowy Initiative. Akcja potrwa do końca listopada br.

Program „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” prezentować będzie losy grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn - wybranych podczas castingów w kilku miastach Polski. Przez cały październik kamery towarzyszyły uczestnikom „Warsaw Shore” w domu, w pracy oraz podczas imprez. Reality-show nadawane będzie w MTV Polska w niedziele o 23.00 począwszy od 10 listopada br. (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Warsaw Shore, MTV Polska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas