Reklama2014-05-07
0

„Rebel Street” w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec) utrzymana w konwencji imprezowej. Akcję, pod hasłem „Rebel Street”, przygotowały i realizują firmy Dufresne Corrigan Scarlett, Polymus, Roots PR, Good, MediaVest i Cream.

Nowe reklamy piwa Desperados pokazują pulsującą muzykę i energetyczny taniec podczas imprezy. Ich celem jest budowanie wizerunku marki jako pobudzającej do zabawy, uwalniającej spontaniczność i energię.

Poprzednia kampania Desperadosa była prowadzona w ostatnich miesiącach pod hasłem „Żądamy zniesienia ciszy nocnej” (zobacz szczegóły).

Obecna akcja obejmuje reklamy telewizyjne, działania w internecie (m.in. na Facebooku) oraz cykl „mobilnych imprez” w ciężarówce, która w czasie juwenaliów będzie jeździć po Wrocławiu, Warszawie i Katowicach, a potem dotrze do ponad 30 miast w całej Polsce.

Spoty telewizyjne przygotowała agencja Dufresne Corrigan Scarlett. Za koncepcję i realizację akcji samplingowej odpowiada agencja Polymus, za działania PR - agencja Roots PR, za działania w internecie - agencja Good, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania BTL - agencja Cream.

Autor:tw

Więcej informacji:Desperados, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas