Rebel.tv to kanał, który w sierpniu br. zanotował największy, ponad 200-proc. wzrost udziału. Liderujące zestawieniu stacje Viva Polska i MTV Polska zakończyły zeszły miesiąc z kilkunastoprocentowi spadkami.
Mimo 17,4-procentowej straty, największej w rankingu, Viva Polska w dalszym ciągu pozostała liderem stawki z udziałem na poziomie 0,67 proc. i ponad dwukrotną przewagą nad drugim w kolejności kanałem - siostrzanym MTV Polska. Ta stacja również zanotowała spadek w wysokości 15 proc. i miała 0,329 proc. udziału w oglądalności. Trzecią lokatę niezmiennie zajmuje kanał 4fun.tv, który zanotował 38-procentowy wzrost, co w ogólnym rozrachunku zaowocowało udziałem na poziomie 0,327 proc.
Najlepiej w sierpniu br. radził sobie zajmujący piąte miejsce Rebel.tv, który zanotował wzrost udziału w wysokości 216,7 proc. Stacja w zeszłym miesiącu miała blisko 0,02 proc. udziału w oglądalności.
Zobacz tabelę
Wśród widzów w wieku 13-29 lat sytuacja wyglądała bardzo podobnie. W pierwszej trójce znalazły się kolejno: Viva Polska, MTV Polska i 4fun.tv, z czego tylko ten ostatni mógł się pochwalić wzrostem (o 38 proc.). Także i tutaj najwięcej, bo aż 230 proc., zyskał Rebel.tv.
Najpopularniejszym programem na antenie stacji Viva Polska był program „Disco ponad wszystko”, który oglądało 192 tys. widzów, co dało 2,3 proc. udziału w oglądalności.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.