Telewizja 2016-09-01
0

Rebranding Cinemax i Cinemax 2: nowe logo i odrębne ramówki

W czwartek 1 września br. kanały Cinemax i Cinemax 2 zyskają nowe logotypy i odświeżone oprawy. Obie stacje będą emitować teraz różne filmy.

Na antenie Cinemax pokazywane będą filmy z głównego nurtu kina i seriale, natomiast kino festiwalowe, międzynarodowe i klasyka kina można będzie oglądać w Cinemax 2.

To poważna zmiana, ponieważ do tej pory premierowe filmy emitowane były tylko na Cinemax, a bliźniaczy kanał miał powtórzoną ramówkę z poprzedniego dnia.

Od początku września zostaną wprowadzone nowe logotypy Cinemax, a także nowa oprawa antenowa. W dalszym ciągu program obu kanałów nadawany jest 24 godziny na dobę bez reklam.

Z okazji premiery nowego serialu produkcji Cinemax pt. „Zamęt” w weekend 10 i 11 września oba kanały Cinemax pozostaną odkodowane.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lipcu br. udział Cinemax i Cinemax2 w rynku telewizyjnym wyniósł po 0,05 proc.

Autor: lb

Więcej informacji: Cinemax, Cinemax 2

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas