Telewizja2016-03-02
8

Rebranding kanałów AXN, nowe logo i oprawa graficzna (wideo)

Od 23 marca br. należące do SPT Networks kanały AXN zyskają nowe logotypy i oprawy graficzne. Zmianie ulegnie również oprawa serwisu AXN NOW. Rebranding jest wspierany działaniami promocyjnymi, prowadzonymi przez nadawcę.

Nowa oprawa ma być bardziej dynamiczna. Logotypy kanałów AXN wykorzystują czcionkę zaprojektowaną przez dział marketingu SPT Networks w Hiszpanii. W logo wpisana została trójwymiarowa piramida.

Rebranding obejmie kanały AXN, AXN Black, AXN White i AXN Spin. Nowa identyfikacja wizualna wejdzie w życie 23 marca.

- Zmiana szaty graficznej idzie w parze z bardziej wnikliwym podejściem do oferty programowej, która jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby odbiorców AXN za pośrednictwem telewizji linearnej, internetu, a także w mediach społecznościowych - mówi John Rossiter, dyrektor generalny SPT Networks w Europie Centralnej.

W środę 23 marca kanał AXN rozpocznie emisję serialu fantasy „Kroniki Shannary”. Na koniec miesiąca kanał pokaże premierowo serial „Mad Dogs”, a do ramówki powróci „Czarna lista”, „Skorpion”, „Agenci NCIS: Los Angeles” i „CSI: Cyber”.

Z okazji rebrandingu SPT Networks w Europie Środkowej przygotowało aplikację mobilną AXN, która będzie dostępna dla użytkowników telefonów z Androidem na Węgrzech, w Polsce i Rumunii. Aplikacja powstała, aby dać widzom AXN jeszcze więcej swobody w dostępie do treści oferowanych przez kanał, takich jak wiadomości, zdjęcia, zapowiedzi i materiały wideo. Ma także ułatwić bezpośrednią komunikację z widzami w social media.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2015 roku udział AXN w rynku telewizyjnym wyniósł 0,57 proc.

Autor:lb

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas