PR2010-09-02
0

Rebranding Lewis PR – nowy logotyp i serwis internetowy

Agencja Lewis PR zmieniła swoją identyfikację. Firma ma nowe logo i stronę internetową.

Nowa identyfikacja agencji Lewis PR opiera się na trzech głównych cechach: intuicyjności, innowacyjności i międzynarodowym wymiarze. – Jesteśmy intuicyjni ze względu na naszą świadomość branży dziennikarskiej i doświadczenia w public relations korporacyjnym i kryzysowym, a innowacyjni ze względu na doświadczenie w tworzeniu aplikacji takich jak Lewis Live czy Chatterscope – opisuje Paul Charles, dyrektor operacyjny agencji. – Jesteśmy wreszcie międzynarodowi, gdyż posiadamy biura na całym świecie, a przy tym silną, sprecyzowaną ofertę, inaczej niż inne globalne agencje – dodaje.


Rebranding Lewis PR obejmuje zmianę jej logotypu. W nowym znaku graficznym firmy znajdują się trzy pierścienie mające symbolizować jej najważniejsze wartości. Jednocześnie w zmodyfikowanej wersji uruchomiono serwis internetowy agencji.

Zmiany zostały wprowadzone we wszystkich ponad 30 oddziałach Lewis PR na całym świecie. Agencja przygotowała i wdrożyła swój rebranding we własnym zakresie, przy modyfikacji strony internetowej współpracując z brytyjską firmą NetConstruct.

Autor:tw

Więcej informacji:Lewis PR, rebranding

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas