Agencja interaktywna Red8 Digital wydzieliła niezależną komórkę Red8 Social Media, która będzie zajmować się mediami społecznościowymi. Na jej czele stoi Jan Namedyński.
Red8 Digital będzie odpowiadać za obsługę w zakresie e-marketingu obecnych i przyszłych klientów Grupy Red8 – m.in. przy działaniach łączących komunikację w wielu mediach. Ponadto nowy podmiot będzie niezależnie pozyskiwał klientów do projektów typowo social mediowych. Planowane są także inwestycje we własne narzędzia do eksploracji trendów i zachowań w mediach społecznościowych.
– Jesteśmy przekonani, że komunikacja w mediach społecznościowych będzie mieć coraz większy udział w całym e-marketingu. Jednocześnie charakteryzuje się ona unikatowymi cechami, które wymagają wykształcenia i rozwoju w ramach agencji wyspecjalizowanych kompetencji – uzasadnia uruchomienie Red8 Social Media Dariusz Kieda, dyrektor zarządzający Red8 Digital.
Za rozwój i zarządzanie nowym podmiotem będzie odpowiadał Jan Namedyński, który w Red8 Digital (do niedawna funkcjonującej pod nazwą Genero – przeczytaj więcej o tym rebrandingu) pracuje od 2007 roku. – Red8 Digital w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco rozwijała kompetencje w obszarze social media, realizując całe spektrum szeroko zakrojonych projektów z wykorzystaniem tego kanału. Dynamiczny rozwój agencji i coraz szerszy zakres jej kompetencji spowodowały, że zdecydowaliśmy się wydzielić podmiot, który koncentrować się będzie na wszelkiego typu działaniach w mediach społecznościowych oraz eksperckim wsparciu projektów marketingu zintegrowanego realizowanych przez Grupę Red8 – opisuje.
W zespole kierowanym przez Namedyńskiego pracuje obecnie 6 osób. Jednocześnie prowadzona jest rekrutacja kolejnych pracowników.