Reklama2015-09-02
3

Redan reklamuje zimową kolekcję Top Secret

Zaczęła się kampania reklamująca kolekcję Zima 2015 odzieży Top Secret (produkowanej przez GR Redan). Akcję przygotowały firmy Kropka Bordo, Flota Filmowa i Universal McCann.

W kampanii prezentowane są różne stroje z nowej kolekcji zimowej Top Secret. W ubraniach przeważają kroje eksponujące bardzo kobiece formy z nielicznymi męskimi elementami oraz monochromatyczność i wielowarstwowość. Ma to promować wizerunek marki jako autentycznej i prostej.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-44 lat.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty i billboardy sponsorskie), internecie (reklamy display, wideo, mobilne, m.in. w serwisach społecznościowych), prasie (szczególnie w magazynach kobiecych) oraz na outdoorze (bilboardy 3x6 i ekrany LED). W telewizji potrwa do połowy października, na outdoorze - przez miesiąc, a w internecie i prasie - przez dwa miesiące.

Kreację kampanii przygotowała agencja Kropka Bordo, spot telewizyjny - Maria i Kazimierz Zbąscy we współpracy ze studiem  Flota Filmowa, a fotografie do reklam graficznych wykonał Łukasz Pukowiec. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:Top Secret, odzież, Redan

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas