Trzy sieci detaliczne grupy kapitałowej Redan: Troll, Top Secret oraz Textilmarket zwiększyły w grudniu poziom sprzedaży na 1 m. kw. w porównaniu z analogicznym okresem 2005 r.
Podał Redan w komunikacie w środę.
„W wyniku realizacji programu odzyskiwania efektywności marka Top Secret zrealizowała w grudniu marżę brutto na sprzedaży wyższą o 10 punktów procentowych w porównaniu z grudniem 2005 r. W Trollu marża nieznacznie spadła, natomiast w Textilmarket marża pozostała na tym samym poziomie co przed rokiem” – czytamy w komunikacie.
W grudniu sprzedaż na 1 m. kw. w sieci Top Secret wyniosła 609 zł wobec 587 zł rok wcześniej. Marża brutto na sprzedaży wyniosła 47% w porównaniu z 37% w grudniu 2005 r.
Z kolei sieć sklepów Troll zanotowała spadek marży brutto na sprzedaży z 51% na koniec grudnia 2005 r. do 48% w ostatnim miesiącu ubiegłego roku. Wartość sprzedaży na 1 m. kw. tej sieci wyniosła 873 zł w porównaniu z 842 zł rok wcześniej.
Nieznaczny wzrost sprzedaży na 1 m.kw. w grudniu zanotowała także sieć Textilmarket. Wyniosła ona 386 zł wobec 381 zł rok wcześniej. Nie zmieniła się natomiast wysokość marży brutto, która zarówno w grudniu 2006 jak i 2005 roku wyniosła w tej sieci 37%.
Na koniec grudnia sieć Troll liczyła 35 sklepów własnych (wzrost o 6 punktów sprzedaży r/r), sieć Top Secret 80 sklepów (spadek o 9 punktów sprzedaży r/r), zaś Textilmarket zwiększył sieć własnych placówek do 119, czyli o 16 r/r.
Po trzech kwartałach 2006 r. strata netto Redanu wyniosła 3,37 mln zł wobec 11,21 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 93,21 mln zł wobec 117,29 mln zł rok wcześniej.