Reklama2004-06-09
0

"Redd’s be free!"

Najnowsza kampania telewizyjna piwa Redd’s

„Redd’s be free!” - to hasło najnowszej kampanii telewizyjnej należącego do Kompanii Piwoworskiej piwa Redd’s, za której kreację odpowiada agencja V&P. Kampania oraz nowe wzory opakowań mają za zadanie odświeżenie wizerunku produktu.

Bohaterami spotu jest para młodych ludzi, którzy wraz z Redd's podróżują do różnych zakątków świata. W filmie wykorzystano oryginalną piosenkę Iggy Popa "Passanger".

Za zakup mediów tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Reklamy pojawią się na billboardach, planowane są też działania BTL.

Agencja V&P wygrała obsługę marki Redd's po przetargu, w którego ostatnim etapie rywalizowała z agencją PZL, wcześniej obsługującą ten budżet.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas