Reklama2008-05-19
0

Reebok planuje działa marketingowe na igrzyska

Reebok postanowił ponownie zastanowić się nad swoim planemmarketingowym w trakcie zbliżających się igrzysk olimpijskich wPekinie.

Wchodząca w skład Adidas Group marka odzieży sportowej napotkałana wiele "praktycznych i logistycznych" przeszkód we współpracy zchińskimi władzami - informuje serwis Brand Republic.

W związku z tym Reebok prawdopodobnie zrezygnuje z planustworzenia w trakcie sierpniowej imprezy firmowego miejsca, gdziemiałyby się spotykać media, zaproszeni goście i sportowcy.Wcześniej takie centrum było kluczowym elementem kampaniimarketingowej marki.

Reebok nie ujawnił o jakie dokładnie problemy chodzi.Poinformował tylko, że będzie szukał innych sposobów nazaprezentowanie swojej marki i umożliwienie mediom dostępu dosportowców w trakcie olimpiady.

"Media mają dostęp do wszystkich sportowców poprzez oficjalnekanały. W przeszłości na tego typu imprezach zawsze próbowaliśmydać mediom dodatkowy dostęp" - stwierdziła rzeczniczka Reeboka.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Reebok

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas