Reklama2017-06-20
0

"#WoodsKreuje" w kampanii Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi uruchomiła kampanię #WoodsKreuje, której głównym bohaterem jest drewno. Akcję realizuje agencja Heroes Brand Communication.

W ramach kampanii #WoodsKreuje powstała bezpłatna aplikacja mobilna dla urządzeń z systemem Android, przy pomocy której do końca lipca br. można zagrać w grę miejską i odbyć wycieczkę po Łodzi drewnianym szlakiem. Do wygrania jest tutaj tygodniowy wyjazd nad morze dla czterech osób.

Ponadto w centrum miasta stanęło siedem oryginalnych drewnianych ławek, a w planach jest także Leśne Eksperymentarium dla najmłodszych.

Z kolei na facebookowym fanpage’u i stronie lodz.lasy.gov.pl/-woodskreuje Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi prowadzone są działania edukacyjne dotyczące pozyskania surowca, zadań leśników, właściwości poszczególnych gatunków drewna oraz inspiracji i ciekawostek dotyczących tego odnawialnego surowca naturalnego.

Za kampanię #WoodsKreuje odpowiedzialna jest agencja Heroes Brand Communication z Łodzi.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas