Reklama2009-02-05
0

Rekin, pies i kelner w kampanii Zumi.pl (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa lokalizatorainternetowego Zumi.pl. Oparta na skojarzeniach akcja obejmujeprasę, radio i telewizję.

Wizerunkowa kampania reklamowa lokalizatora internetowegoZumi.pl podkreśla, że pomaga on użytkownikom zarówno w działalnościzawodowej, jak i życiu prywatnym. W akcji wykorzystywane są trzywarianty 15-sekundowych spotów (8-sekundowych w wersjisponsorskiej) opartych na zaskakujących skojarzeniach. - Chcemypokazać, że Zumi.pl ułatwia ludziom życie, pomagając wzlokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług iinstytucji - uzasadnia Marta Czartoryska, dyrektor działumarketingu i komunikacji Grupy Onet.pl




Akcja prowadzona jest w telewizji (TVN, TVN24 i TVN7), radiu(Radio Zet, RMF FM i Radio Eska) oraz prasie (m.in. "Polityka","Wprost" i "Angora").

Kreację kampanii zaplanowanej do końca lutego Onet.plprzygotował we współpracy z agencją reklamową TBWA.

Autor:tw

Więcej informacji:Zumi.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas