Telewizja2013-12-04
4

“Reklama Dzieciom” TVP w nowej formie i nie w Wigilię

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Telewizja Polska po raz 21. organizuję charytatywną akcję “Reklama Dzieciom”. W tym roku po raz pierwszy w inny sposób wyceniane będą spoty nadawane w bloku, a reklamy obejrzeć będzie można nie w Wigilię, ale w Boże Narodzenie.

Dotąd spoty w bloku “Reklama Dzieciom” sprzedawane były z cennika (w dwóch ostatnich latach cena wynosiła 125 tys. zł). W tym roku po raz pierwszy o tym, jak duża kwota od reklamodawców trafi do dzieci, zdecydują widzowie. Im będzie ich więcej przed telewizorami w czasie trwania charytatywnego bloku, tym więcej zapłacą firmy za emisję swoich reklam (cena 1 GRP wynosi 10 tys. zł). To taki sam model. jaki stosuje Polsat przy Mikołajkowym Bloku Reklamowym, który pokazany zostanie już w piątek 6 grudnia br. (więcej na ten temat). Oglądalność obu bloków zostanie obliczona na podstawie danych telemetrycznych Nielsen Audience Measurement.

Charytatywny blok zobaczyć będzie można nie - jak w poprzednich latach - w Wigilię przed „Wiadomościami”, ale 25 grudnia tuż po głównym wydaniu tego dziennika. W przeszłości “Reklama Dzieciom” była jedynym blokiem reklamowym nadawanym w Telewizji Polskiej 24 grudnia. Jednak ze względu na trudną sytuację finansową, TVP w tym roku będzie w Wigilię emitować reklamy tak jak w normalny dzień.

Tegoroczny dochód z „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w biurze zarządu i spraw korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje komisja ds. darowizn TVP.

Od 1993 roku Telewizja Polska w ramach akcji „Reklama Dzieciom” dzięki hojności reklamodawców zebrała ponad 20 mln złotych. Pomoc trafiła do ponad tysiąca placówek, wspierających potrzebujące dzieci.

 

Autor:pp

Więcej informacji:Reklama dziecom

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas