Reklama2009-07-20
0

Reklama kluczowa dla rozwoju gospodarki

70 procent konsumentów z całego świata zgadza się ze stwierdzeniem,że reklama jest jednym z głównych czynników przyczyniających się dorozwoju gospodarki.

Z badania przeprowadzonego w marcu i kwietniu bieżącego rokuprzez firmę Nielsen, w którym udział wzięło 25.420 osób z 50krajów, wynika że aż 80 procent z nich uważa, iż reklama pomaga wtworzeniu nowych miejsc pracy.

68 procent respondentów zgadza się także, że jako ważny czynniknapędzający konkurencję między firmami, skutkuje ona lepszejjakości produktami na rynku i ich niższymi cenami.

Z kolei 81 procent badanych wyraża zrozumienie dla znaczeniajakie reklama i sponsoring ma w finansowaniu różnego rodzajuwydarzeń sportowych i kulturalnych.

Na pytanie czy reklama jest rozrywkowa, twierdząco odpowiedziało79 procent badanych z Ameryki Łacińskiej, 76 procent z regionu Azjii Pacyfiku oraz 59 procent z Ameryki Północnej. Przeciwnego zdaniabyła tymczasem połowa respondentów z Europy.

Autor:km

Więcej informacji:reklama

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas