Radio2012-10-02
7

Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)

W sierpniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej Wśród czołowych rozgłośni duże wzrosty tych przychodów osiągnęły Eska Rock i Jedynka, za to spory spadek zanotowało RMF FM.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe Eski Rock (Grupa Radiowa Time) były w sierpniu o 71,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Jedynki (Polskie Radio) - o 31,6 proc. wyższe. Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam więcej o 24,5 proc., TOK FM (Agora) - o 24,2 proc., a Eska Poznań (Grupa Radiowa Time) - o 20,3 proc. Natomiast przychody Trójki (Polskie Radio) wzrosły o 7,6 proc.

>>> Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka

Za to niewielkie spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET (Eurozet) oraz Eska Wrocław i Eska Warszawa - odpowiednio: 1,4, 1,2 i 5,4 proc. Natomiast RMF FM (Grupa RMF) zarobiło z reklam aż 36 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Eska i Złote Przeboje w górę, duży spadek rozgłośni regionalnych

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:reklama radiowa, Kantar Media

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas