Reklama 2012-06-08
1

Reklama “TP” najbardziej zabawna, a “Triumphu” najbardziej zmysłowa (wideo)

“Nie jedź na kacu” to reklama, która została najlepiej oceniona przez młodzież w badaniu towarzyszącemu konkursowi Spoters 2011. Uzyskała ona najwyższe oceny w pięciu z 12 kategorii.

Ankietowani uznali, że reklama “Poranek. Nie jedź na kacu”, która otrzymała Grand Prix w konkursie Spoters 2011 (więcej na ten temat), jest najbardziej zrozumiała (średnia ocena 4,59), najbardziej do nich przemawia do mnie (4,45), jest najbardziej wiarygodna (4,41), przekazuje najważniejsze informacje (4,68) i najmocniej przyciąga uwagę (4,41). Spot promuje akcję społeczną organizowaną przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Spot Telekomunikacji Polskiej “Pakiety” wygrał w dwóch kategoriach. Został uznany za najbardziej oryginalny (4,39) i najbardziej zabawny (4,46).


Również w dwóch kategoriach najwyższe oceny uzyskał spot chipsów “Lays” z udziałem Pawła Wilczaka. Ankietowani ocenili, że jest on najmocniej zachęcający do zakupu (3,66) i najbardziej mówiący coś nowego o produkcie (3,9).

 

Spot Telekomunikacji Polskiej “Plany” badani uznali za najbardziej atrakcyjny (4,2), reklama bielizny Triumph okazała się najbardziej zmysłowa (3,81), a najbardziej do gustu głosującym przypadła muzyka ze spotu Kinder Bueno (4,01).





 

 Reklamy oceniali ludzie w wieku od 14 do 29 lat. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (wywiad przez internet) na grupie 6 tys. respondentów przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

Autor: pp

Więcej informacji: Spoters 2011, Spoters

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas