Reklama2004-11-15
0

Reklama w portfelu Klienta

Aktualnie ROTOMedia wprowadza na polski rynek reklamy nowatorski projekt medialny - CREDIT CARD MAP (CCM)

Łączy on w sobie takie cechy jak oryginalność formy, skuteczność dotarcia a także trwałość oddziaływania i efektywność kosztów.

- Inspiracją do powstania tego projektu stała się chęć dotarcia do klienta bez żadnych zakłóceń innymi reklamami. Istotą było także stworzenie taniego a przy tym wysoce użytkowego narzędzia marketingowego, odziaływującego na Konsumenta przez co najmniej rok  - czytamy w komunikacie prasowym.

CCM to kieszonkowe Mapki harmonijkowe w kształcie karty kredytowej, z powodzeniem mieszczące się w każdym portfelu a przy tym  zawierające dużą powierzchnię reklamową.

Produkt ten w podobnej postaci, bardzo popularnych, co prawda jedynie ulotek, od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje na europejskich rynkach reklamowych.

Jednakże ROTOMedia, wprowadzając go na polski rynek poszła o wiele dalej.

Przede wszystkim wyposażyła go w profesjonalne opracowania kartograficzne znacznie zwiększające trwałość oddziaływania przekazu.

Dzięki współpracy z firmą Daunpol Sp. z o.o., istnieje możliwość dopasowywania dowolnego opracowania kartograficznego do potrzeb Klienta oraz konkretnej kampanii reklamowej.

ROTOMedia podpisała już także umowę z największą korporacją taksówkową jaką jest MPT 919 ROTOMedia, gwarantującą dotarcie z reklamą do celowo wybranej grupy targetowej, jaką są pasażerowie blisko 1000 taksówek na terenie Warszawy i okolic.

Agencja Reklamowa Rotomedia działa na rynku polskim od ponad 12 lat.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas