Młodzieżowy kanał AXN Spin rozpoczął emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiada firma Atmedia.
AXN Spin od początku stycznia br. objęty jest monitoringiem Nielsen Audience Measurement. Atmedia sprzedają czas reklamowy w stacji w ramach pakietów GRP, pakietów spotów, a także w ofercie cennikowej. AXN Spin dostępny jest w pakietach Atmax, Atmax young i Atyoung Single. Ponadto broker odpowiada też za sprzedaż akcji specjalnych. To czwarty kanał Sony Pictures Television Network w polskiej ofercie spółki, obok AXN, AXN Crime i AXN Sci-Fi.
Kanał AXN Spin adresowany jest głównie do widzów pomiędzy 13. a 25. rokiem życia. Ramówka stacji zawiera seriale fabularne i anime, muzykę oraz programy typu reality. Kanał nadaje w Polsce od 2012 roku. Oglądać go można m.in. w Cyfrowym Polsacie oraz w sieciach kablowych UPC Polska i Toya.