Zmiany cennika oferty reklamowej Gadu-Gadu - czyli spora podwyżka przed wejściem najpopularniejszego polskiego komunikatora na giełdę.
Kilka dni temu internetowa sieć reklamowa Ad.net S.A., która odpowiada za reklamy w komunikatorze Gadu-Gadu, wprowadziła nowy cennik. Zmiany dotyczą prawie wszystkich form reklamowych dostępnych w komunikatorze, niektóre ceny wzrosły nawet o 50 proc.
Szczegóły dotyczące nowej oferty przedstawiają się następująco:
Zobacz tabelę22;Chcemy nadal wzmacniać naszą pozycję i rozwijać nowe usługi związane z komunikacją. Pomogą nam w tym środki pozyskane z giełdy” – dodaje Krzysztof Szalwa.
Szczegółów Szalwa nie zdradza.
Z komunikatora Gadu-Gadu miesięcznie korzysta około 5,5 mln osób (w dni powszednie 2,5 mln osób, w weekendy 2 mln).