Prasa2009-07-23
0

Reklamy w polskiej edycji 'L'Osservatore Romano'

Dom Mediowy Prasy Katolickiej rozpoczął sprzedaż reklam w polskiejedycji watykańskiego pisma "L'Osservatore Romano".

Miesięcznik ten ukazuje się w nakładzie 20 tys. egz.,dystrybuowany jest przez parafie i kierowany do księży orazkatolickiej inteligencji.

Dostępne są dwa formaty reklamowe: cała strona o wymiarach172x256 mm, która kosztuje 3000 Euro oraz połowa strony o wymiarach172x125 mm w cenie 1750 Euro. Termin składania zamówień to 19.dzień każdego miesiąca.

Zdaniem Beaty Rut, dyrektor zarządzającej DMPK, zamieszczeniemreklam w tytule będą zainteresowane miedzy innymi banki, firmy zbranży motoryzacyjnej lub oferujące wycieczki do miejsc kultureligijnego, linie lotnicze i wydawnictwa.

Autor:pp

Więcej informacji:L'Osservatore Romano

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas