Reklama2008-12-23
0

Reklamy w telewizji i prasie kierują dzieci do internetu

Prawie połowa (46 procent) dzieci w wieku od 6 do 11 lat odwiedziłastronę internetową, aby dowiedzieć się czegoś więcej o produkcie,który zobaczyły w reklamie w innym medium (np. telewizji lubprasie).

Tendencja ta zwiększa się wraz z wiekiem, czyli im starszedziecko tym większe prawdopodobieństwo, że skieruje się ono dointernetu po obejrzeniu reklamy - informuje serwis Mediaweek,powołując się na badanie przeprowadzone przez firmę MediamarkResearch (MRI).

Spośród blisko 10,7 miliona młodych amerykańskich konsumentów,którzy odwiedzają internetowe serwisy firm po zobaczeniu ichreklam, 26,5 procenta ma od 6 do 7 lat, 33,3 procenta od 8 do 9lat, a 40,2 procenta od 10 do 11 lat.

Z kolei ze względu na płeć, podział wypadł prawie po równo: 49,4procenta dziewcząt i 50,6 procenta chłopców przyznało, żeobejrzenie reklamy skutkowało wizytą na stronie internetowej.

źródło: Mediaweek

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas