Telewizja2019-02-27
1

Reklamy zamiast serwisu informacyjnego między „W tyle wizji” i „W tyle wizji Extra”

Magdalena Ogórek, fot. TVP InfoMagdalena Ogórek, fot. TVP Info

Stacja TVP Info zrezygnowała z emisji „Flesz Info Wieczoru” o godz. 22.24, czyli w przerwie pomiędzy „W tyle wizji” i „W tyle wizji Extra”. Zamiast serwisu informacyjnego nadawane są teraz bloki reklamowe.

Program „W tyle wizji” istnieje w TVP Info od 1 kwietnia 2016 roku, zaś „W tyle wizji Extra” wystartował pół roku później, 3 października 2016 roku. Obie części oddzielał kilkuminutowy serwis informacyjny w formie fleszowej o godz. 22.24, który zapowiadali prowadzący.

Jednak od początku bieżącego tygodnia stacja TVP Info zrezygnowała z serwisu informacyjnego w tym paśmie. Zamiast skrótu newsów „Flesz Info Wieczór”, po zakończeniu „W tyle wizji” widzowie oglądają teraz dwa bloki reklamowe, przerwane krótkim pasmem autopromocyjnym TVP.

Bez zmian w ramówce o godz. 23.00 pozostaje natomiast „Info Wieczór”, czyli podsumowanie najważniejszych wydarzeń z minionego dnia.

Przypomnijmy, że w grudniu ub.r. do redakcji „W tyle wizji” dołączył dziennikarz i youtuber Mikołaj „Jaok” Janusz - zadebiutował jako współgospodarz, współpracował też z tymi programami jako reporter.

Programy są emitowane w TVP Info od poniedziałku do piątku, pierwszy zaczyna się o godz. 21.50, a drugi o 22.30. Według danych Nielsen Audience Measurement od początku września do 8 października br. „W tyle wizji” oglądało średnio 482 372 widzów, a „W tyle wizji extra” - 501 030 osób.

Autor:łb

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas