I półrocze 2007 r.: pozycję lidera umacnia radio RMF FM, zyskujeRadio Zet i Trójka, ostro w dół "Jedynka", Radio Maryja na piątymmiejscu - tylko u nas szczegółowe dane o rynku radiowym.
W pierwszym półroczu 2007 roku liderem rynku radiowego było RMFFM - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC A MillwardBrown Company przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,8 punktu proc. - do poziomu22,8 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które zyskało punkt procentowy (19,40 proc.).
Trzecie miejsce przypadło dla radiowej "Jedynki", która straciła1,9 punktu proc. (12,6 proc.). Na czwartym miejscu - mimo wzrostu o0,2 punktu proc. - znalazła się "Trójka" (6,4 proc.).
Zobacz tabelęFale:styczeń 2007 : czerwiec 2007 (wielkość: 46 055)
styczeń 2006 : czerwiec 2006 (wielkość: 45 921)
II kwartał 2007
Także najnowsza fala badania radiowego zadrugi kwartał 2007 pokazuje, że RMF FM dalej umacnia pozycjęlidera.
Udział RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 23,2proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrosto 0,7 punkt proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet - 19,6proc. (poprzednio 18,0 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z bardzo niskimudziałem w rynku wynoszącym zaledwie 12,2 proc. (spadek aż o 1,9punkty proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,1 proc. (spadeko 0,2 punktu procentowego).
Piąte miejsce przypadło dla Radia Maryja.
Zobacz tabelęFale:
kwiecień 2006 : czerwiec 2006 (wielkość: 22 955)
lipiec 2006 : wrzesień 2006 (wielkość: 22 987)
październik 2006 : grudzień 2006 (wielkość: 22 974)
styczeń 2007 : marzec 2007 (wielkość: 23 055)
kwiecień 2007 : czerwiec 2007 (wielkość: 23 000)