W marcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie"w marcu b.r. wyniosła 572 052 egz. (tytuł zadebiutował na rynku wpaździerniku ub.r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "DobreRady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości561 297 egz. (wzrost o 8 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 414 294 egz. (spadek o 9proc.).
Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Kobieta i Życie" (o 10 proc.).