W kwietniu 2009 trzy z czterech tygodników poradnikowych miaływyższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Liderem była"Tina" (Wydawnictwo Bauer), która od kwietnia ukazywała się już codwa tygodnie, choć formalnie zarejestrowana była jeszcze w ZKDPjako tygodnik.
Sprzedaż ogółem "Tiny" w kwietniu 2009 r.wyniosła 652 372 egz. i była o 75 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu" (Marquard MediaPolska), którego sprzedaż w kwietniu 2009 r. w porównaniudo 2008 r. wzrosła o 49 proc. do 320 774 egz.
Porównanie sprzedaży z kwietnia 2009 r. do sprzedaży z marca 2009r. pokazuje, że wzrosła sprzedaż wszystkich tygodników.