Reklama2007-02-22
0

Rekordowa zgłoszeń do Media Trendy

Minął termin zgłaszania projektów do Media Trendy 2007. Na tegoroczny konkurs nadesłano rekordową liczbę prac.

Łącznie 167 projektów. Jest to wzrost o prawie 100% w porównaniu do ubiegłego roku - podano w komunikacie.

Do części konkursu dotyczącej Innowacji w Mass Mediach zgłoszono 68 prac. Najwięcej prac rywalizować będzie w kategorii Autopromocja i promocja medium (28 projektów) oraz w kategorii Niekonwencjonalne wykorzystanie medium (15 projektów). Do pozostałych kategorii nadesłano 25 prac konkursowych. Łącznie, we wszystkich pięciu kategoriach rywalizować będą razem media ogólnopolskie i regionalne oraz media specjalistyczne i branżowe. Najwięcej projektów zgłoszonych zostało przez przedstawicieli z firm: Agora SA, Axel Springer Polska Sp. z o.o, Polskapresse Sp. z o.o. oraz Eurozet Sp. z o.o.

Do wzięcia udziału w części konkursu dotyczącej Innowacji w Planowaniu Mediów zaproszeni zostali przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych oraz innych podmiotów, które biorą udział w tworzeniu i realizacji kampanii mediowych. Spośród dziewięciu kategorii szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyły się kategorie Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych (15 nadesłanych prac) oraz Innowacyjne wykorzystanie telewizji (15 nadesłanych prac). W pozostałych siedmiu kategoriach zgłoszono 69 prac konkursowych. Największa liczba prac nadesłana została przez Universal McCann Sp. z o.o., MediaCom oraz ZenithOptimedia Group Sp. z o.o.

Dodatkowo jury przyzna trzy nagrody specjalne: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku. Wyjątkowy projekt, niezależnie od kategorii, może otrzymać tytuł Grand Prix konkursu.

 „Cieszy nas rosnące zainteresowanie konkursem Media Trendy. W tym roku zaskoczył nas duży odzew ze strony samych mediów. Są media, które zgłosiły projekty w każdej z kategorii konkursu. Dowodzi to coraz większego znaczenia skutecznej autopromocji mediów. Innowacyjne działania świadczą o pomysłowaości mediów i są niezbędne, aby zaistnieć na konkurencyjnym rynku. Rekordowa liczba zgłoszeń, cieszy nas tym bardziej, że od tego roku Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy” - mówi Iwona Dynowska, odpowiedzialna w ramach Stowarzyszenia Agencji Rekalmowych za konkurs Media Trendy.

Obrady jury będą miały miejsce 28 lutego i 1 marca br. Uroczysta gala konkursu odbędzie się 19 marca br. o godzinie 19.30 w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

Autor:kk-sar

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas