Telewizja2004-01-22
0

Rekordowy serial "Przyjaciele"

Finał odcinek powinien przynieść NBC z reklam 70 mln dolarów

Jak spekulują media planowana na 6 maja emisja zakończenia jednego z najpopularniejszych seriali telewizyjnych powinna zarobić dla NBC 70 mln dolarów. Cena 30-sekundowego spotu reklamowego nadawanego podczas filmu sięgnęła rekordowej kwoty 2 mln dolarów. Poprzedni rekord dla serialu 1,7 mln dol. ustanowiły reklamówki nadawane w czasie ostatniego odcinka "Seinfelda" w 1998 r. - informuje gazeta.pl.

Corocznie podwyższany absolutny rekord ceny telewizyjnego czasu reklamowego należy do finału rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. W roku 2003 było to 2,3 mln dolarów za spot. "Przyjaciele" są nadawani od 10 lat, a grająca w filmie szóstka aktorów otrzymywała w ciągu ostatnich dwóch sezonów po 1 mln dolarów za odcinek.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas