Duży spadek TVP1, TVP2, Polsatu, zyskuje TVN i TVN 24 - piętnaście najchętniej oglądanych polskich telewizji w sierpniu br.
Liderem rynku telewizyjnego w sierpniu 2006 roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku TVP 1 zanotowała spadek udziału w rynku o 1,88 punktu proc.. Druga w rankingu TVP 2 straciła 0,96 punktu proc..
Trzecia miejsce utrzymała telewizja Polsat (spadek o 1,64 punktu proc.) a na czwartym pozostała telewizja TVN wzrost o 1,59 punktu proc.
Sierpień rekordowy był dla informacyjnej telewizji TVN 24, która zanotowała wzrost udziału w rynku z 1,41 proc. rok temu do poziomu 2,20 proc. obecnie.
Zobacz tabelę>0,83%