Największe stacje miały w październiku br. mniejszy udziały w rynkuniż rok wcześniej. Liderem była TVP1 przed TVN. W grupiekomercyjnej największy udział utrzymała TVN a na drugie miejsceawansował Polsat. Ranking top 30 stacji tylko w raporcieWirtualnemedia.pl.
Liderem rynku telewizyjnego w październiku 2009 roku była"Jedynka" - wynika z najnowszych danych TNS OBOPprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W porównaniuz analogicznym okresem w 2008 roku TVP1 zanotowałaspadek udziału w rynku o 2,01 punktu proc. do poziomu 19,87 proc..Druga w rankingu telewizja TVN zyskała 0,36 punktuproc. (16,50 proc.).
Na trzecie miejsce awansował Polsat - wzrost o0,63 punktu proc. (14,87 proc.) a na czwartej pozycji -spadek aż o 2,83 punktu proc. - znalazła sięTVP2 (13,90 proc.).
Na miejsce dziewiąte awansowała TV Puls, którazanotowała wzrost udziału w rynku z 0,67 proc do poziomu 1,31proc.
W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - napozycję lidera utrzymała się TVN.
Zobacz tabelęW grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła sięTVN, mimo spadku.
Zobacz tabelę