Reklama2008-10-15
0

Rekrutacja Commercial Union wspomagana kampanią informacyjną

Działania rekrutacyjne Commercial Union Polska na stanowiskamenedżer zespołu doradców oraz doradca ds. ubezpieczeń i inwestycjiwspomagane są kampanią reklamową w internecie, prasieogólnopolskiej i lokalnej, a także w tygodnikach opiniotwórczychoraz w periodykach skierowanych do studentów.

W kampanii internetowej zostały wykorzystane standardowe formyodsłonowe: bannery, billboardy, double billboardy, a także mailingoraz linki tekstowe w wyszukiwarkach. Są one emitowane na portalachogólnych, społecznościowych, witrynach rekrutacyjnych, studenckichoraz na stronach przeznaczonych dla osób pracujących lubstudiujących za granicą. Dodatkowo kampanię wzbogacają ogłoszeniarekrutacyjne emitowane m.in. na Goldenline.pl, Hrk.pl orazwortalach należących do Agory. W działania rekrutacyjne zostałytakże zaangażowane biura karier znajdujące się przy największychuczelniach Polski.

Każda z form reklamowych, emitowanych w internecie, przekierowujedo strony docelowej. Potrwa do końca października. Przekaz dotrzedo 84 proc. ogółu internautów w Polsce, z czego 88 proc. będąstanowić internauci z grupy docelowej (osoby w wieku 20-30lat).

Za planowanie oraz zakup mediów w internecie odpowiedzialny jestdom mediowy ACR.

Autor:łk

Więcej informacji:ACR, Commercial Union

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas