Reklama2010-11-08
5

“Relaks jak się patrzy” - świąteczna kampania platformy N (wideo)

Ruszyła świąteczna kampania promocyjna platformy N. Realizowana jest ona pod hasłem “Relaks jak się patrzy” i odbywa się w telewizji, radiu, internecie oraz w kinach.

Kampania wspiera ofertę promocyjną operatora, w ramach której za 48 zł miesięcznie można mieć dostęp do pełnej oferty pakietowej N, w tym 15 kanałów w jakości HD.

Działania prowadzone są w telewizji (TVN, TVP 1,  TVP 2, kanały tematyczne), radiu (RMF FM, Radio Zet, Trójka, Złote Przeboje, RMF Maxxx) i internecie (Interia.pl, o2.pl, Wp.pl, Onet.pl) , a także w kinach sieci Multikino.

Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała agencja PZL, zaś internetowej – agencja Next. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Autor:pp

Więcej informacji:świąteczna kampania, N

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas