Telewizja2012-09-28
0

Religia.tv zyskała widzów i wpływy reklamowe

Religię.tv w 2012 roku ogląda średnio 3,6 tys. widzów. Jest to o 800 osób więcej niż w 2011 roku. Wzrosły też wpływy stacji z reklam. Hitem Msza Święta z Kościoła Polskokatolickiego.

Średnia widownia kanału Religia.tv w okresie od 1 stycznia do 26 września br. wyniosła 3,6 tys. osób, co przełożyło się na 0,061 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 0,041 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

Względem ub.r. (w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2011) widownia stacji wzrosła o 0,8 tys. widzów. Natomiast jej udział w rynku w grupie wszystkich widzów także wzrósł, ale już jednak spadł wśród widzów w grupie komercyjnej. W ubiegłym roku religijną stację oglądało bowiem 2,8 tys. widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 0,049 proc. i 0,045 proc.

Zobacz tabelę


W analizowanym okresie (od 1 marca 2011 do 26 września 2012 r.) najwięcej widzów na kanale Religia.tv zgromadziła Msza Święta z Kościoła Polskokatolickiego. Oglądało ją bowiem aż 40,6 tys. widzów.

Zobacz tabelę


W 2012 roku wpływy z reklam emitowanych na antenie Religia.tv wyniosły 21,5 mln zł. Natomiast w 2011 roku były one zdecydowanie niższe i wyniosły 15,2 mln zł. W dodatku badany okres w 2011 roku był o kilka dni dłuższy, niż w 2012 roku (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Zobacz tabelę


Wraz z końcem br. Religia.tv rezygnuje z tworzenia własnych produkcji. Odchodzi także szef stacji Szymon Hołownia (więcej na ten temat).

Religia.tv została uruchomiona 15 października 2007 roku. Natomiast firma Nielsen Audience Measurement mierzy jej wyniki oglądalności od 1 marca 2011 roku. Kanał dostępny jest na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych. Tym samym dociera on do ponad 8 mln gospodarstw domowych.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Religia.tv

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas