Prasa2017-03-07
2

Remigiusz Siudziński szefem big data w Wydawnictwie Burda

Remigiusz Siudziński dołączył do Burda International Polska i objął nowo utworzone w firmie stanowisko head of big data.

Do jego zadań należy wspieranie decyzji biznesowych firmy oraz kluczowych projektów w oparciu o analizę danych zewnętrznych i wewnętrznych. Siudziński raportuje do Anny Podkowińskiej-Tretyn (chief digital oficer).

Utworzenie stanowiska head of big data wydawnictwo tłumaczy rozwojem firmy w kierunku szukania nowych obszarów działania i źródeł przychodów w zaawansowanych działaniach digitalowych

Od 2009 roku Remigiusz Siudziński był związany z Grupą Pracuj, gdzie rozwijał obszar Business Intelligence. W latach 2000-2009 pracował w Netii - m.in. zarządzał systemem raportowania dla marketingu, tworzył modele utrzymania klienta i kierował działaniami lojalnościowymi.

Jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Autor:łb

Więcej informacji:Remigiusz Siudziński, Burda, big data

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas