Reklama2019-01-18
0

„Samochody z drugiej ręki, jakość pierwszej klasy” w reklamach Renault Selection (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca program sprzedaży i odkupu samochodów używanych Renault Selection. Akcję, realizowaną w internecie, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i OMD.

W spocie z kampanii dziewczynka bawi się resorkiem. Jest to pokazywane tak, jakby prawdziwy samochód wykonywał efektowne manewry. Ostatecznie zabawka ląduje pod łóżkiem, skąd dwa lata później wyjmuje ją ojciec i daje młodszej córce. Podsumowuje to slogan: „Samochody z drugiej ręki, jakość pierwszej klasy”.

W ramach programu Renault Selection można sprzedawać i kupować samochody używane różnych marek. Program jest realizowany przez autoryzowanych partnerów Renault, wszystkie dostępne w nim auta są objęte 12- lub 24-miesięczną gwarancją oraz assistance.

 

Kampania reklamowa jest prowadzona w internecie, obejmuje platformy społecznościowe oraz Allegro.pl.

Adaptacją globalnych reklam na potrzeby te akcji zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Renault Selection, Renault, samochody

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas