Telewizja 2017-03-09
6

Abonenci UPC zyskają nową usługę Replay TV. Operator aktualizuje dekodery Horizon

Operator kablowy UPC Polska rozpoczął aktualizację dekoderów Horizon, w ramach której abonenci otrzymują dostęp do usługi Replay TV. Menu programowe i interfejs w Horizonie zostały odświeżone, a dekoder po aktualizacji jest wyraźnie szybszy.

Oprócz stabilniejszego działania dekodera (do tej pory abonenci narzekali na jego wolne działanie) aktualizacja oprogramowania Horizona wprowadza nowy interfejs i menu programowe, zintegrowane z nową usługą Replay TV. Po aktualizacji abonent może także sprawniej przewijać programy.

Replay TV pozwala na odtwarzanie wybranej pozycji (np. filmu, serialu czy programu) nawet po 7 dniach od emisji w telewizji, bez konieczności ustawienia nagrywania. Jeśli natomiast abonent nie zdążył na dany program to usługa Replay TV daje możliwość obejrzenia go od początku, nawet jeśli emisja na żywo w telewizji jeszcze się nie skończyła.

Usługa jest dostępna m.in. w Szwajcarii, Holandii, Belgii i Austrii. Podczas 43. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2016 w Łodzi Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska, oficjalnie potwierdziła, że usługa zostanie wprowadzona na polski rynek (portal Wirtualnemedia.pl informował o tym w listopadzie ub.r.).

Proces wdrażania aktualizacji dekoderów Horizon ma potrwać do końca marca br. Usługa Replay TV jest dostępna tylko w dekoderach Horizon oraz w aplikacji mobilnej Horizon GO.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec ub.r. obsługiwała 1 439 200 klientów, co oznacza spadek o 2,4 tys. abonentów względem końca 2015 roku, czyli o 0,17 proc.

Autor: łb

Więcej informacji: UPC, Horizon, Replay TV

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas