Reklama2006-12-22
0

Reporter powiększył dział marketingu

Firma Reporter, właściciel marki odzieżowej Reporter, zwiększył zespół i budżet marketingowy.

Do zespołu marketingu dołączył w grudniu Marcin Gieracz - twórca nowej strategii marketingowej i idei dla marki Reporter (wcześniej Product Manager marki House).

Nową osobą jest także Marek Szostak, który zajmie się PR-em marki (wcześniej min. Profi-Lingua, TVP SA, Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego)

- Firma w roku 2007 postawi na wyraźne zmiany wizerunkowe, którym ma pomóc trzykrotnie zwiększony budżet na media - informuje Marek Szostak.

Obecnie  Reporter wybiera agencję reklamową i dom mediowy do obsługi marki w 2007 roku, które związane są ze zmianę wizerunku marki, rebrandingiem salonów, zmianą grupy docelowej klientów z 19-25 lat na 25+ oraz dwiema dużymi kampaniami reklamowymi planowanymi na przyszły rok.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas