PR2010-08-19
0

Reputation Managers dla Banku BGŻ

Agencja Reputation Managers rozpoczęła przygotowywanie strategii komunikacji wewnętrznej dla Banku BGŻ. Firma będzie też na bieżąco doradzać mu w tym zakresie.

Agencja Reputation Managers przeprowadzi w najbliższym czasie audyt komunikacji wewnętrznej Banku BGŻ. Będzie to podstawa do przygotowania dla banku strategii w tym zakresie. Firma będzie też zajmować się dla BGŻ bieżącym doradztwem strategicznym dotyczącym komunikacji wewnętrznej, planowaniem inicjatyw z obszaru employee engagement, przygotowywaniem materiałów wewnętrznych i pracami związanymi z wdrażaniem planu komunikacji.

Zleceniem dla Banku BGŻ zajmuje się w Reputation Managers zespół pod kierownictwem Dariusza Chomki, prezesa tej agencji. Współpraca jest planowana do końca bieżącego roku. Reputation Managers pozyskała to zlecenie w ramach konkursu, w którym brały udział jeszcze dwie agencje.

Autor:tw

Więcej informacji:Reputation Managers, Bank BGŻ

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas