Reklama2004-12-17
0

Reserved chce kreować modę

LPP SA prowadzi kampanię wizerunkową marki Reserved

 - Chcemy zbudować wizerunek firmy, która kreuje modę w Polsce - powiedział Krzysztof Śliwiński, Dyrektor Marketingu LPP SA. Kampania będzie towarzyszyć wprowadzeniu nowej kolekcji na zimę 2004/2005. Działania skierowano do osób w wieku 20-30 lat. Kampania obejmie grudniowe wydaniach magazynów A4, CKM, Cosmopolitan, Dlaczego, Elle, Glamour, Marie Claire, National Geographic, Playboy, Twój Styl i Viva. W działaniach jest wykorzystywany również outdoor.
 
Dodatkowo LPP przygotowało świąteczną aranżację salonów sprzedaży; nowe grafiki w witrynach sklepowych, torby reklamowe i inne materiały POS w świątecznym klimacie.
 
(Piar)

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas