Duży spadek radiowej "Jedynki", Radia Maryja i Wawy, zyskuje RMF FM umacniając pozycję lidera - wynika z najnowszych badań.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (listopad 2006 - styczeń 2007) pokazuje, że przełom 2006/2007 roku najlepszy był radia RMF FM.
Po kilku słabszych miesiącach udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,6 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu (listopad 2005 - styczeń 2006) oznacza wzrost aż o 1,6 proc. Zasięg dzienny tej stacji osiągnął poziom ponad 28% i jest tym samym o 3,5% wyższy niż wynik drugiej w kolejności stacji radiowej.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,4 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,5 proc. (spadek o 1,5%), a na czwartym "Trójka" - 5,9 proc. (bez zmian).