Reklama2016-05-19
4

Rewolucja dzięki Leszkowi Chmielewskiemu w reklamach piwa Lech Free (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Lech Free (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), której głównym bohaterem jest Leszek Chmielewski, wcześniej pojawiający się w reklamach podstawowej wersji Lecha. Akcję przygotowały firmy GPD Agency, OTO Film, Televisor, ZenithOptimedia Group i Tailor Made PR.

Nowy spot Lecha Free rozgrywa się w egzotycznym, totalitarnym kraju przypominającym Kubę. Wolność i entuzjazm, także u rządzącego państwem dyktatora, pojawiają się dopiero, gdy przybywa tam Leszek Chmielewski, symbolizujący piwo Lech. W reklamie za rewolucyjne zmiany dziękuje mu jeden z mieszkańców.

Kampania podkreśla, że piwo Lech Free jest dostępne zarówno w butelkach, jak i puszkach, także w wersji bezalkoholowej.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Leszek Chmielewski jest bohaterem reklam Lecha od dwóch lat, do tej pory pojawiał się w kampaniach podstawowej wersji tego piwa. W kolejnych spotach o pozytywnych zmianach, które mu zawdzięczają, opowiadali m.in. Afrykańczycy, fryzjer z Brazylii, azjatycki restaurator i meksykański wrestler.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), internecie (m.in. w social media), sklepach oraz w formie eventów w całym kraju.

Kreacją kampanii i nadzorem nad realizacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotów - dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas