Radio2006-02-16
0

Rewolucja na rynku reklamy radiowej?

'Drapacz Chmur' - wspólna oferta rekalmowa Time, Adpoint, Grupy Radiowej Agora oraz CR Media Consulting S.A.

Trzy grupy zarządzające ofertą reklamową dla sieci radiowych – Time, Adpoint i Grupa Radiowa Agora oraz broker mediowy CR Media Consulting S.A. podpisały porozumienie, zgodnie z którym rozpoczną trójstronną, strategiczną współpracę. Głównym efektem porozumienia jest wspólna oferta dla reklamodawców, pod handlową nazwą „Drapacz Chmur”. Produkt powstał ze złożenia trzech najważniejszych sieci radiowych na rynku polskim tj. Eska Sieć, Agora Sieć oraz Adpoint Sieć.

Pakiet „Drapacz Chmur” to reklamowy produkt radiowy skierowany do wszystkich reklamodawców realizujących kampanie reklamowe na rynku ogólnopolskim.

 Celem projektu jest stworzenie rozsądnej, atrakcyjnej i efektywnej alternatywy dla stacji ogólnopolskich. Oferty atrakcyjniejszej cenowo i słuchalnościowo. Tym samym zakończone sukcesem negocjacje pomiędzy wyżej wymienionymi podmiotami są przełomem na radiowym rynku reklamowym - podano na konferencji prasowej.

Dzięki temu reklamodawcy mają otrzymać produkt, w którym suma słuchalności netto sieci biorących udział w projekcie stanowi co najmniej równowartość słuchalności stacji ogólnopolskich.

Dodatkowo atrakcyjnym elementem produktu jest jego cena i koszt dotarcia, które są niższe niż w stacjach ogólnopolskich.
 Zobacz tabelę face=Tahoma size=1>do 401,30

do 30"1,00

do 200,93

do 150,80

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas