Operator Multimedia Polska nie tylko stawia na oferowanie prądu elektrycznego czy gazu, ale zamierza też uruchomić usługę pozwalającą na dostęp do oferty telewizyjnej każdemu użytkownikowi internetu w Polsce. Ma ona ruszyć jeszcze w tym roku.
Chodzi o ofertę OTT (ang. over-the-top), polegającą na oferowaniu subskrypcji pakietów z kanałami dostępnymi przez internet, a więc dla wszystkich osób podłączonych do sieci w Polsce. Nie tylko tych mieszkającym w zasięgu, gdzie działa sieć Multimedia Polska i przyłączonych fizycznie do infrastruktury tego operatora.
Andrzej Rogowski, prezes spółki Multimedia Polska, zapowiada, że w ofercie OTT znajdą się zarówno kanały linearne jak i pozycje dostępne w formie wideo na żądanie. Usługa ruszy na pewno jeszcze w tym roku.
- Mamy jeden termin startu w drugim kwartale i jeden w trzecim - mówi Rogowski. Ostateczna decyzja, kiedy oferta zostanie uruchomiona, zależy od rozmów z dostawcami treści. A rozmawia się z nimi często nie łatwo, bo cały czas wielu nadawców jest niechętnych dystrybuowaniu swoich kanałów w sieci. Oferta OTT nie będzie na pewno tożsama z pakietami telewizyjnymi, które Multimedia oferują klientom w tradycyjny sposób.
Obecnie operator pozwala na dostęp do kanałów ze swojej oferty przez internet swoim abonentom w ramach usługi Mmtv.pl. Są w niej oferowane też filmy w modelu VoD. Rogowski zapowiada, że usługa ta wkrótce zmieni nazwę na Multimedia GO. Czyli nazywać się będzie analogicznie jak usługi udostępniane przez platformy nc+ (nc+ GO, która ruszyła w 2014 roku) czy Cyfrowy Polsat (Cyfrowy Polsat GO, działa od marca br.).
Sieć Multimedia Polska na koniec ub.r. miała 824,1 tys. klientów.