Telewizja2017-07-25
22

ReZigiusz nowym jurorem w „The Brain. Genialny umysł 2”. Zastąpi Mariusza Pudzianowskiego

ReZigiuszReZigiusz

Do grona jurorów drugiej edycji talent-show „The Brain. Genialny umysł” dołączył ReZigiusz, który w tej roli zastąpił Mariusza Pudzianowskiego. Nowe odcinki programu Polsat pokaże jesienią br.

Remigiusz Wierzgoń to 21-letni youtuber, prezentujący testy gier oraz wideoblogi z życia codziennego i sportu.

- Jest to nietypowy program jak na polskie realia, który na własne oczy pozwala nam zobaczyć to, co wydaje się niemożliwe. Niepowtarzalne zdolności i odwaga uczestników do podążenia inną od wszystkich ścieżką jest mi tak naprawdę bliska. Gdy 8 lat temu zaczynałem przygodę z YouTubem nie było to jeszcze popularne, a ludzie widząc nastolatka mówiącego w plenerze do kamery po prostu się śmiali. Było to wtedy coś nietypowego, ale na tyle, by zaciekawiać wszystkich dookoła - opowiada ReZigiusz.

Niezmiennie w jury drugiej edycji produkcji zasiądą: aktorzy Anita Sokołowska i Cezary Żak, oraz dr Mateusz Gola (pracownik naukowy University of California w San Diego, zajmujący się badaniami nad mózgiem), którzy byli sędziami w pierwszej odsłonie programu.

Format ponownie poprowadzi Jerzy Mielewski.

Jak już informowaliśmy, nowe odcinki programu „The Brain. Genialny umysł” na antenie Polsatu będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2017 roku. Nie wiadomo jednak jeszcze, w jakim paśmie talent-show będzie emitowany.

Talent-show „The Brain. Genialny umysł” to nowa pozycja Polsatu w wiosennej ramówce 2017 roku. W każdym odcinku programu występuje pięć osób o genialnych umysłach, które podejmują różne wyzwania w studiu telewizyjnym. Nagrodę pieniężną, wynoszącą 30 tys. zł, zdobywa tylko jeden uczestnik danego odcinka, wybrany przez jurorów i widownię w studio.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszej edycji produkcji, emitowanej we wtorki o 20.05, wyniosła 1,89 mln widzów. Przełożyło się to na 11,90 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,78 proc. w grupie 16-59.

Format pochodzi z katalogu Endemol Shine Group.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas