Telewizja2012-03-02
13

“Rezydencja” przegrała z Polsatem i TVN, 16 mln zł z reklam

Telewizyjna Jedynka zakończyła w środę emisję wprowadzonego jesienią serialu “Rezydencja”. Telenowela miała średnio 1,9 mln widzów i przegrała z propozycjami Polsatu i TVN. Wpływy reklamowe z 58 odcinków wyniosły 16 mln zł.

“Rezydencja” od września ub.r. nadawana była od wtorku do czwartku o 21.30, a od listopada tylko w środy o 21.30 i 22.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że serial miał 14,51 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 9,48 proc. w 16-49.

Takie wyniki dały TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w czasie emisji “Rezydencji” był Polsat z udziałem na poziomie 16,28 proc., a drugie miejsce zajął TVN (16,11 proc.). Słabiej od TVP1 wypadła TVP2 (11,91 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej Jedynka przegrała też z Dwójką.

Dane telemetryczne pokazują, że telenowelę oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi, małych i średnich miast. Z reklam serial przyniósł 15,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP 1 pokazała 58 odcinków “Rezydencji”. Kolejnych, ze względu na słabe wyniki oglądalności, nie zamówiono.


Oglądalność konkurencji w czasie nadawania “Rezydencji”

Zobacz tabelę



Top 10 odcinków serialu

Zobacz tabelę


Profil widowni telenoweli

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Rezydencja

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas