Technologie2014-11-25
0

Riccardo: spersonalizowane promocje w mobilnej aplikacji

Sieć salonów z obuwiem i odzieżą Riccardo udostępniła aplikację mobilną, która ma ułatwiać klientom zakupy online i offline.

Aplikacja Riccardo jest oparta na technologii bezprzewodowej Bluetooth oraz iBeacon i Proximity Marketing. Pilotażowe wdrożenie miało miejsce we wrocławskiej galerii Renoma, a teraz technologia multichannel, mająca na celu zwiększenie przepływu informacji pomiędzy kanałami online i offline, wchodzi do kolejnych salonów.

Aplikacja czerpie z powszechnie stosowanej przez konsumentów praktyki, polegającej na poszukiwaniu i oglądaniu produktów w internecie przed dokonaniem zakupu w tradycyjny sposób. Klient, który wchodzi do salonu Riccardo, jest automatycznie rozpoznany przez system mający wiedzę na temat historii jego zakupów i upodobań. Na tej bazie aplikacja przedstawia klientowi spersonalizowaną ofertę. Dostaje on informacje o aktualnych promocjach w danym sklepie oraz o rozmieszczeniu produktów, które wcześniej oglądał w sklepie internetowym. Może także zobaczyć zdjęcie lub film poszukiwanego produktu i sprawdzić jego cenę, jak również otrzymać kupon rabatowy przygotowany specjalnie dla niego.

Aby skorzystać z aplikacji Riccardo, należy ją pobrać z Google Play (pod tym adresem) lub Apple App Store (pod tym adresem) i zainstalować. Podczas wizyty w sklepie konieczne jest włączenie modułu Bluetooth w urządzeniu mobilnym.

Aplikację Riccardo wspiera akcja promocyjno-informacyjna w i-punktach i internecie. Za jej przeprowadzenie odpowiada Grupa AMP Media.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas