Prasa2011-03-11
0

Ringier Axel Springer Polska z działem marketingu i sprzedaży online

W Ringier Axel Springer Polska ruszył dział marketingu i sprzedaży online. Kieruje nim Jacek Makowski.

Dział marketingu i sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska obejmuje dwie jednostki: biuro reklamy online oraz zespół marketingu i nowego biznesu. W skład pierwszej wchodzą zespoły sprzedażowe, product managerowie oraz specjaliści w zakresie badań i rozwoju oferty internetowej. Natomiast zespół marketingu i nowego biznesu zajmować się będzie marketingiem internetowym, nowymi przedsięwzięciami internetowymi oraz monetyzacją witryn wydawnictwa.

W dziale marketingu i sprzedaży online pracuje prawie 30 osób, które formalnie należały wcześniej do różnych struktur w Ringier Axel Springer Polska. Nową sekcją kieruje Jacek Makowski (na zdjęciu), który pracuje w wydawnictwie od 2007 roku. Poprzednio pełnił funkcję dyrektora biura reklamy prasy codziennej.

Makowskiemu podlegają Paweł Gawroński (szef zespołu marketingu i nowego biznesu, Ewa Bartosiak i Zuzanna Strzałkowska (szefowe zespołów sprzedażowych) oraz Anna Rucińska, która kieruje pracą product managerów.
 


Nowy dział powstał, by zjednoczyć struktury odpowiedzialne za sprzedaż reklam w internecie, marketing serwisów spółki i nowy biznes w obszarze internetu. Wydawnictwo deklaruje, że dzięki temu klienci zyskają łatwiejszy dostęp do całego portfolio internetowego firmy oraz możliwość korzystania z nowych, zintegrowanych produktów reklamowych. – Utworzenie tego działu traktujemy jako naturalny etap rozwoju naszej pozycji w internecie – opisuje Jacek Makowski.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas